Wersja dla osób niedowidzących
Dzień piąty, ostatni naszego wyjazdowego wypoczynku
20.03.2024

Dzień powrotu był naprawdę emocjonujący – po porannej aktywności wszyscy, z tęsknotą za domem, spakowali swoje walizki i wyruszyli w drogę powrotną do Milicza.

Zapytanie ofertowe z dnia 19.03.2024
19.03.2024

Organizacja zakwaterowania wraz z wyżywieniem "Wyjazdowych siedmiodniowych warsztatów ogólnorozwijających dla małych dzieci i ich rodzin"

Dzień czwarty naszej wyjazdowej opieki wytchnieniowej

Był pełen niezwykłych doświadczeń i wzruszeń! Jak w poprzednich dniach, podzieliliśmy się na grupy. Rodzice wybrali się na Wieżę Suszynkę, aby podziwiać wspaniałe widoki. Wieża Suszynka, o wysokości 27 metrów, z platformą widokową na 22. metrze, oferuje imponujące panoramy. W niedalekiej odległości mogliśmy zobaczyć dwie inne wieże widokowe, na Górze Świętej Anny i na Górze Wszystkich Świętych, oraz Góry Stołowe z charakterystycznym Szczelińcem Wielkim, Góry Sowie, Orlickie i Bardzkie. A przy dzisiejszej widoczności nie zabrakło także widoku na Śnieżkę w Karkonoszach.

Dzień trzeci naszej wyjazdowej opieki wytchnieniowej przyniósł nam niezapomniane przygody i wspaniałe doznania!
18.03.2024
Dziś nasi uczestnicy podzielili się na grupy, najpierw rodzice wybrali się do Złotego Stoku, aby poszukać skarbów! Zwiedziliśmy tam osadę górniczą i zanurzyliśmy się w podziemiach, gdzie każdy mógł poczuć się jak górnik poszukujący złota w średniowieczu lub w nowożytności. Chociaż kopalnia już nieczynna, śladowe ilości świecącego pyłu nadal można było dostrzec w zaciemnionych miejscach kopalni, co dodawało tajemniczego uroku. Największą atrakcją był wodospad oraz przejażdżka prawdziwą kolejką górniczą!
Dzień drugi naszej wyjazdowej opieki wytchnieniowej w Kudowie Zdrój
17.03.2024

Rodzice skorzystali z pomocy rehabilitanta, co pozwoliło im odzyskać siłę i energię. Następnie wybraliśmy się do Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin oraz na Wieżę Widokową na Górze Świętej Anny. Te wspaniałe miejsca nie tylko dostarczyły nam niezapomnianych widoków, ale również stanowiły dla rodziców prawdziwą chwilę wytchnienia.

Pierwszy dzień wyjazdowej opieki wytchnieniowej w Kudowie Zdroju
16.03.2024

Zapraszamy na fotorelacje z pierwszego dnia wyjazdowej opieki wytchnieniowej zorganizowanej w Kudowie Zdroju w ośrodku Jagusia, który okazał się prawdziwym klejnotem tego magicznego miejsca! Dzięki wsparciu finansowemu ze środków budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego mogliśmy przeżyć niezapomniane chwile.

Strona Główna

Kibicowaliśmy Reprezentacji
08.10.2016

8 października, delegacja KKN-u z Milicza i Wrocławia, obecna była na meczu reprezentacji Polski w eliminacjach do Mistrzostw Świata 2018. Na Stadionie Narodowym, biało-czerwoni podejmowali Danię.

Na wyjazd do Warszawy udaliśmy się w ramach projektu „Na sportowo”, który realizowany jest przez Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych, ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Wejściówki nabyliśmy dzięki współpracy z Federacją Kibiców Niepełnosprawnych, która wspiera kibiców z niepełnosprawnością i ich uczestnictwo w meczach reprezentacji Polski oraz rozgrywkach ligowych.
      Do stolicy wyruszyliśmy wczesnym popołudniem, aby po drodze zabrać naszych przyjaciół z Wrocławia. Wspólna wycieczka milicko-wrocławska ruszyła na mecz pełna optymizmu, nie dopuszczając  innej możliwości niż zwycięstwo w pojedynku z Danią. W trakcie podróży nie  zabrakło wspólnych śpiewów, rozmów dotyczących stylu gry czy obecnej sytuacji polskiego futbolu.
       Po kilku godzinach podróży docieramy do celu i zatrzymujemy się w jednym z lokali pod Stadionem Narodowym, gdzie czeka już na nas reszta wrocławskiego KKN-u. Tego dnia dodatkowo była z nami ekipa telewizyjna Discovery Chanel, która realizowała materiał o niepełnosprawnych kibicach piłkarskich. Tradycyjnie zjedliśmy wspólny obiad, była chwila na odpoczynek i na godzinę przed meczem ruszyliśmy w kierunku stadionu.
      Wejście na największy obiekt sportowy w Polsce jak zawsze odbyło się bardzo sprawnie i po kilku minutach byliśmy już na swoich miejscach, skąd mogliśmy podglądać rozgrzewkę naszych piłkarzy.
Mecz z Duńczykami był bardzo dramatyczny i do końca trzymał wszystkich fanów w niepewności. Po szybkim 3-0 dla naszych orłów, zrobiło się 3-2 i do ostatniego gwizdka na boisku mogło wydarzyć się wszystko. Ostatecznie Polacy wyszli z tej walki zwycięsko i wywalczyli cenne 3 punkty.
       Po zakończonym spotkaniu mieliśmy okazję porozmawiać z innymi fanami z całej Polski i w wyśmienitych humorach wracać do domów.

Zdjęcie 1.
Efektowna oprawa spotkania na Stadionie Narodowym…

Zdjęcie 2.
… w której braliśmy aktywny udział

Zdjęcie 3.
Do boju Polsko!

Zdjęcie 4.
Na Stadionie Narodowym nie mogło zabraknąć naszej flagi

Zdjęcie 5.
Głośny doping polskich kibiców, niósł biało-czerwonych do zwycięstwa

Zdjęcie 6.
A na efekty nie trzeba było długo czekać!

Zdjęcie 7.
Robert Lewandowski, niekwestionowana gwiazda naszej reprezentacji

Zdjęcie 8.
Kibice z wielkim podziwem patrzyli na grę naszej gwiazdy

Zdjęcie 9.
A także potrafili się cieszyć z każdej bramki!

Zdjęcie 10.
Pan Adam jak zwykle w otoczeniu pięknych kobiet, sugeruje strzelenie 2 bramki

Zdjęcie 11.
Miliczanie na trybunach Stadionu Narodowego

Zdjęcie 12.
W trakcie śpiewania hymnu każdy uniósł swój szalik ku górze, co dało fantastyczny efekt wizualny

Zdjęcie 13.
Były też miłe spotkania z przyjaciółmi KKN-u

Zdjęcie 14.
Milicko-wrocławska wycieczka

Zdjęcie 15.
Pan Michał był jednym z głównych bohaterów programu o niepełnosprawnych kibicach piłkarskich

Zdjęcie 16.
Największy polski stadion piłkarski

Zdjęcie 17.
Liczba widzów na Stadionie Narodowym robiła wrażenie
Linki
1% dla OPP
BIP Akademia
Kalendarium
Strona powstała w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej we Wrocławiu" współfinansowanego