Wersja dla osób niedowidzących

Oddział VII (klasy IV- VIII)

ZAJĘCIA POLISENSORYCZNE
17.11.2017

Trzeci z listopadowych tygodni upłynął nam pod znakiem zmysłów.
 To za pomocą wzroku, słuchu, smaku, węchu i dotyku badamy otoczenie, pobudzamy ciekawość  i budujemy obraz otaczającego świata. To niewiarygodne ile różnorodnych bodźców do nas dociera, ile receptorów zaangażowanych jest w ich odbiór. Problem pojawia się wtedy  gdy któryś z nich nie pracuje prawidłowo  wówczas to co  jednemu sprawia przyjemność dla drugiego może być udręką. Wyzwaniem jest sprawić aby czynności których dzieci się boją , stały się godne ich uwagi, by uczestniczyły w nich z przyjemnością i zaangażowaniem. Nie jest to łatwe zadanie , ale nam się udało.
Zobaczcie sami|:
 
 
Zdjęcie nr 1.
Poznajmy Klementynkę.
 
Zdjęcie nr 2.
Antoś z Otylką starają się przywrócić  śwince kolor, który z nudy utraciła.
 
Zdjęcie nr 3.
Po chwili dołącza reszta dzieci.
 
Zdjęcie nr 4.
Wszyscy się zaangażowali.
 
Zdjęcie nr 5.
Oto nasza Klementynka  w pełnej krasie.
 
Zdjęcie nr 6.
Sam kolor nie wystarczy, Klementynka jest głodna.
 
Zdjęcie nr 7.
Dzieci z zapałem szykują posiłek dla naszej świnki.
 
Zdjęcie nr 8.
Czy oby na pewno nie przesolone?-sprawdza Marta
 
Zdjęcie nr 9.
Rozgniatamy ziemniaki…..
 
Zdjęcie nr 10.
Teraz już możemy nakarmić naszą Klementynkę.
 
Zdjęcie nr 11.
Gdy śwince nuda doskwiera, lubi bawić się w błotku
 
Zdjęcie nr 12.
Julka z Karolem mają bardzo wrażliwe nosy.
 
Zdjęcie nr 13.
Nic tak nie cieszy jak wspólna zabawa
 
Zdjęcie nr 14.
Wspaniały był to dzień-świnka z zadowoleniem przyznała. Podobało się i nam.

 

Linki
1% dla OPP
BIP Akademia
Kalendarium
Strona powstała w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej we Wrocławiu" współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA